
ساعت از صفر گذشته عزیزم خوابی؟!یا که مثل من آشفته توام بی تابی؟گل بد قول من انگار که خوابت برده ٬و هنوز منتظرم نیمه شب مهتابی...گل من سینه ام از دوری تو تنگ شدهچه کنم گندم ممنوعه ای و نایابی ٬کمر همت این چرخ و فلک را دیدی؟شده ام راکد و خاموش و گل مردابی..صحبت عشق میان من و تو غالب بود٬ساعت از صفر گذشته و هنوزم خوابی.....
ادامه مطلب